20 april 2011

Hello sunshines! Just nu spelas Hoffmaestro i mina högtalare för att få upp humöret en aning, jag vet att jag inte har bloggat på as länge och det har bara inte blivit av, jag har inte suttit vid datorn nånting. Men jag tänkte i alla fall berätta lite om vad som hände i helgen och vad som händer dom närmaste dagarna. Vi börjar med lördagen, då jobbade Filip som vanligt så jag hämtade Malin på Brynäs sen åkte vi och handlade lite grejer för att senare åka hem till mig för att bara ta det lugnt i den underbara vår solen! 

När vi kom hem så gjorde vi i ordning en jätte god tonfisk sallad.. MUMS! Medans den stod i kylen för att bli lite kall sköljde vi av jordgubbarna, just det, årets första jordgubbar :) Jaja, nog om mat.. vi satt i alla fall ute i närmare 4 timmar, riktigt skönt var det.. Man fick ju även lite färg ;)

Senare på kvällen åkte vi på bilträff i Sandviken, vilket inte var så jätte roligt för att det var så dåligt med folk!

Justja, imorgon åker jag bort i några dagar som sagt, jag blir borta till fredag kväll så jag kommer tyvärr inte kunna blogga nånting, jo kanske om jag tar med mig pappas mini mini dator :) Men vi får väl se! Jag hoppas att ni får en trevlig helg :)

Våran asgoda sallad och årets första jordgubbar!




Kommentarer
Postat av : Malin
DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 12:25:41

Det va en härlig dag! :D


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback