13 april 2011

God morgon <3 
Jag klev precis upp ur sängen, har sovit apdååligt inatt! Så vi får väl se om jag orkar med hela dagen utan att ta en låååång "powernap". Men nu ska jag i alla fall äta frukost och det blir great gröt som vanligt! Det tycker jag faktiskt att ni ska prova om ni är lika dåliga som mig på att äta frukost. Det finns att köpa great gröt i olika smaker på City Gross. Det finns tex med smak av.. Äpple, blåbär/aprikos och sen finns det även en med redberries :) SUPER GOTT!

Jaja, nog om frukost, vad ska alla göra idag då? Jag funderar på om jag ska köpa clips alltså bara lösa clips för att sedan sy fast det i mitt gamla löshår, eller ska jag sälja det? ächs jag vet inte än :) Men eftersom jag har så pass långt hår så är ju mitt riktigt hår 10 cm längre än löshåret! SJUKT :o haha! Men jag tänkte att det kan vara kul att ha kvar om man nu någongång skulle vilja sätta i det igen! :)

Nej nu måste jag äta, min mage vrålar verkligen! Puss så länge <3


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback