10 april 2011

Hallå hallå hallå hallå! Hur är det med er alla idag? Med mig är det kanon!
Jag och Filip kom precis hem efter en ganska fartfylld dag. Vi har varit på Owes i Valbo samt köpis och rusta och jag fick till och med mig några grejer hem också! Jag kommer självklart att lägga upp bilder på allting senare men just nu orkar jag faktiskt inte för min mage vrålar efter mat så nu står världens bästa Filip i köket och gör sin berömda korv och pommes! MUMS <3 Så jag antar att vi hörs senare allihopa! puss så länge <3

Just det, det har faktiskt varit lite klent med komentarer ända sen jag startade den nya bloggen även fast det är så många som läser den :o KOM IGEN NURÅ! :D


Kommentarer
Postat av : Annii stejnwwwaall
DATUM: 2011-04-10 KLOCKAN: 21:32:09

Hejsis söt Nathalie! :)


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback